woensdag 23 januari 2013

Kweekklok Draadijzeren stolp

Soms zie ik wat bij een collega blogger waar ik helemaal hebberig van wordt! Zo ook de draadijzeren stolpen (in mijn geheugen opgeslagen dat ik ze op een blog met de kerst gezien heb maar waar?)
En dan loop je er zelf een paar weken later tegenaan...........helemaal leuk. Gelukkig heb ik een winkel dus sta ik mezelf ook toe om het daadwerkelijk te kopen..... :-)
In de winkel staat ie inmiddels met mos, een waxinelichthouder en witte druifjes bloembolletjes.
Eigenlijk heel eenvoudig maar echt een sfeerbrenger! Ben benieuwd of jullie nog leuke andere ideeën voor de kweeklok hebben (ook voor na het voorjaar)? De kweekklok is maar liefst 60cm hoog en heeft een diameter van 27cm, dus het mag allemaal best wat hoger/groter zijn!
Ik zat zelf al te denken aan een afbeelding (ik heb van de week een prachtig oud boek met vergeelde bladzijden met muzieknoten gekocht) met wat klossen garen ervoor.




Manchmal sehe ich etwas bei einer Kollegin Bloggerin (zu Weihnachten ich weiss nur nicht mehr wo??) das mir so gut gefällt, das ich es selber zu gerne haben möchte. So ging er mir auch mit dieser Glocke aus Metall und Draht. Zum Glück habe ich einen Laden...... :-) und wenn ich dann wenig später selber auf so ein Schmuckstück treffe, kaufe ich es mir dann auch tatsächlich!
Im Laden steht die Glocke jetzt mit Moos, einen Kerzenleuchter und Blumenzwiebeln. Eigentlich ganz einfach aber mir gefällt es im Moment so ganz gut! Bin aber gespannt ob ihr noch Ideeën für nach dem Frühjahr habt (wenn die Glocke bis dann nicht verkauft ist, aber träumen darf man doch!!)
Die Glocke ist 60cm hoch und hat einen Durchmesser von 27cm, die Deko darf also etwas größer sein!

Geen opmerkingen: