zondag 4 december 2016

Kerstsprookje Brocante Kasteelfair Baarn Weihnachtsmärchen die Brocante Schlossfair in Baarn

Deze week zag er heel anders uit dan andere werkweken.........o.a. heb ik 3 dagen op een stoel gezeten...............en wie mij kent weet dat dit bijna onmogelijk is :-) Maar de voorbereidingen voor "het zusje van LilaBlu Brocante" houden me goed bezig én van de straat! Tussendoor kon ik even actie ondernemen, want dit kleine "zusje" heeft heel veel spulletjes nodig! Volgende week ben ik dan weer veel aan huis gekluisterd. En dan is het -zaterdag 10. december en zondag 11 december 2016 -eindelijk zo ver. Wil je kennismaken kom dan langs op de Brocante Winterfair in Kasteel Groeneveld in Baarn. Jullie vinden ons in Pagodetent nummer 1 (dat is gelijk als je het kasteel verlaat en de kasteeltuin inloopt) Jullie vinden de standhouders zowel in als buiten het kasteel. Tot dan! xxtina  www.lilablu.nl











Diese Woche war mal ganz anders als andere arbeitsreiche Wochen........u.a. habe ich 3 Tage auf einen Stuhl gesessen..........und wer mich kennt weiss dass das schier unmöglich ist. :-) Aber die Vorbereitungen für die kleine Schwester von LilaBlu Brocante halten mich voll in Trab. Zwischendurch konnte ich endlich heraus, weil diese kleine Schwester braucht eine Menge Sachen. Aber nächste Woche gibt es für mich wieder Hausarrest. Und dann ist es am Samstag den 10. Dezember und Sonntag den 11. Dezember 2016 endlich soweit. Möchtet ihr die kleine Schwester persönlich kennenlernen, besucht dann die Brocante Winter Schlossfair im Schloss Groeneveld in Baarn/Niederlande. Ihr findet uns im Pagodezelt 1 (das ist gleich beim verlassen des Schlosses im Schlossgarten). Es wird sowohl im als ausserhalb des Schlosses Stände geben.
Bis dann! xxtina www.lilabu.nl 

Geen opmerkingen: