woensdag 15 oktober 2014

Herfstperikelen Herfstbrocante Lebuïnuskerk in Deventer - Brocante in de Laurenskerk Rotterdam

En zo vliegen de weken voorbij. Inmiddels is het alweer half oktober. De afgelopen weken een aantal leuke open dagen weekenden in de winkel gehad. Mooie gesprekken met mooie mensen..............en tussendoor de gaten weer vullen die in de winkel gevallen zijn..............(heerlijk na de eeste paniek van "ik heb niks" toch weer aan de slag gaan..............) 








































Und so ist es auf einmal schon wieder halb Oktober, die Zeit fliegt vorbei. In den vorigen Wochen hatten wir eine Anzahl herlliche Wochenenden "Tage der offenen Tür" mit schöne Gespräche mit interessanten Leuten........und zwischendurch die leeren Stellen die in der Deko gekommen waren, wieder neu gestalten (nachdem ich erst mal voller Panik bedenke "ich habe nichts passendes", doch an die Arbeit gehen).

Voor ons begint nu de drukste tijd in het jaar. Bijna elk weekend weer een prachtige markt op de meest fantastische plekken. Aankomend weekend kun je ons van 10.00-17.00 uur vinden in Deventer in de Grote Kerk of ook de Lebuïnuskerk genaamd. Het adres is Grote Kerkhof. Het is een imposante kerk midden in het centrum van Deventer. (wat ook een hele gezellige winkelstad is). Je vindt hier weer een groot aantal brocanteurs met hun kramen in het thema "Herfst" gestyled    



Für uns fängt nun die meist arbeitsreichen Wochen im Jahr an. Fast jedes Wochenende könnt ihr uns auf den wundervollsten Märkten an fantastisch Orten finden. Dieses Wochenende haben wir einen Stand in der Lebuïnuskirche von 10.00-17.00 Uhr, mitten im Zentrum vom Deventer (was auch eine sehr schöne Einkaufsstadt ist). Die Adresse lautet "Grote Kerkhof ". Ihr findet hier wieder eine große Anzahl Brocanteure die jeder im Thema Herbstdekorieren. 
 












































Volgende week kom ik niet helaas niet aan het bloggen toe (daarover later meer), daarom geef ik jullie hierbij ook gelijk de volgende fantastisch brocante markttip. In een prachtige, van binnen bijna witte, kerk, midden in het centrum van Rotterdam, zijn +/- 75 Brocanteurs te vinden. We hebben een geweldige plek, gelijk bij binnenkomst de eerste kraam rechts. . Dus mocht je er zijn, kom even gezellig langs. Ik vind het altijd heel erg leuk om vrienden via FB en de blog live te ontmoeten! 
























































Nächste Woche komme ich leider nicht zum Bloggen (darüber später mehr) also gebe ich euch hiermit auch gleich den nächsten Markttip. In einer wunderschönen von innen fast weißen Kirche mitten im Zentrum von Rotterdam, findet dieser Markt mit +/- 75 Brocanteure statt!

Wir haben dort einen fantastischen Stand, gleich beim Eintreten der Kirche findet ihr uns am ersten Stand rechts. Wenn ihr dort seid, schaut kurz bei uns vorbei. Ich finde es immer super um Freunde via FB oder dem Blog live zu treffen./ 






























8 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Leuk dat je zo genoten hebt van de open dagen, ik ken nog iemand die het ook heel gezellig vond ;-). Ik ben bang dat het zaterdag niets gaat worden, wel jammer want de afstand is te doen en bovendien is Deventer zelf ook heel erg leuk. Ik wens je hele succesvolle markten en fairs.

Liefs, Ingrid

Inge R. zei

ziet er prachtig uit! wie weet:))))
grtjes, Inge

Ús hûs ús thús zei

Mooie sfeerplaatjes van je winkel! Zo te horen krijg je het flink druk de komende tijd. Ik vind het knap dat je al die fairs en markten combineert met je winkel. Ik doe zo nu en dan een fair en vind het erg vermoeiend om er extra bij te doen (komt ook wel een beetje doordat ik op maandag gewoon weer op kantoor moet verschijnen voor mijn "andere" baan hi hi).
Jammer dat ik niet in de buurt woon want dan was ik zeker eens bij je komen kijken!
Veel plezier met je komende fairs. Groetjes van Aleta

Home is where the heart is zei

Heerlijke winkel heb je toch, echt een ' straf' om daar te werken. Jammer dat t zo ver weg is.
Succes deze drukste tijd maar vooral veel plezier gewenst :))
grtzz Brigitte

Unknown zei

Oh je brengt me op een idee. Deventer is niet zo heel ver hier vandaan. Ga er eens over nadenken. Groetjes, Nancy

Alie zei

Jij hebt het in ieder geval druk genoeg, prachtig toch??

Pauline Kick, Logement it Foarhûs zei

Heb je het druk gehad op dat mooie plekje in Deventer? Wat zijn het sfeervolle foto,s, ga mij aanmelden om je blog te volgen, want ik ben heel benieuwd naar de volgende berichten, en al het moois.

groeten Pauline

Home and Lifestyle zei

Heey lieve Tina,

Vandaag heb ik in een post de bij jou gekochte rozenbotteltakken laten zien en verteld over het gezellige bezoek aan jou en je mooie winkel. Wat was het een heerlijke middag hè?

Heb je genoten van de brocante fair in Deventer?

Liefs, Ingrid