zaterdag 20 december 2014

Brocante in de kerk Edam

 Helaas loop ik erg achter met blogberichten, dus ik neem jullie hierbij even mee terug in de tijd :
Brocante in de kerk Edam van 2 november 2014.
Deze markt vindt elk jaar op de eerste zondag van november plaats.
Een geweldige Brocante markt in een adembenemende kerk. We hebben een onvergetelijke dag beleefd, waarbij we non stop bezig waren om toch nog iets van onze kraam te maken, want de spullen vlogen de kraam af. Op een gegeven moment hadden we niets meer om onze kerstbomen in te zetten. Daarom dan maar in onze papieren zakken. Toen kwam er een topstyliste aan onze kraam en vond dit idee zó inpirerend! :-) . Op de foto's een kleine impressie van onze kraam, want er was te weinig tijd om foto's te nemen.

Leider habe ich zu wenig Zeit zum Bloggen gehabt, darum nehme ich euch jetzt mit zurück in die Zeit.
Brocante in de kerk Edam am 2. November 2014.

(der Markt findet jedes Jahr am ersten Sonntag in November statt)
Ein einzigartiger Brocante Markt in einer atemberaubenden Kirche in Edam (oberhalb Amsterdam). Wir haben einen traumhaften Tag erlebt wobei wir non stop dabei waren um unseren Stand wieder auf Vordermann zu bringen, denn die Sachen wurden so schnell verkauft. Irgendwann hatten wir keine Behälter mehr für unseren Weihnachtsbäume. Deshalb standen sie in Einkaufstüten aus Papier. Da kam eine sehr renomierte Stylistin an unserem Stand und fand diese Idee einfach Spitze! :-)
Auf den Bildern ein kleiner Eindruck unseres Standes, weil es fehlte die Zeit zum fotografieren. 






























7 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Dat is ook toevallig! Toen ik vanmiddag in jouw stad aan het shoppen was, moest ik even aan jou denken...ook met de gedachte dat we hier al lang niets van je hadden gehoord. Mijn gedachte is denk ik telepatisch naar jou verzonden, binnen die straal van enkele kilometers ;-).

Wat gaaf dat jullie zo genoten hebben van deze fair!!

Fijn weekend Tina! Liefs, Ingrid

Anoniem zei

Nou, ook al is dit van november, dat wil niet zeggen dat we niet meer genieten van deze foto's. Wat mooi allemaal, ook de boompjes in zakken ;-)) Ik zou hier echt graag eens naar toe willen gaan, maar het is zo ver weg. Maar wie weet, lukt het ooit eens...
Fijne kerstdagen en een prachtig 2015!
Liefs, Peetje

What's in a day zei

De sfeer was goed en als je de foto's ziet dan pst het helemaal bij de decembermaand.
Voor jou fijne kerstdagen.

Lieve groet, Eefie

het moonhuis zei

Ik had er graag bij willen zijn, het ziet er fantastisch uit allemaal. Mooie spullen had je hoor!!
Fijne feestdagen!!

Liefs Monica

Bonjade zei

Leuk om even weer te zien....
Nu dan heb ik je wel gezien waarschijnlijk want ik vond die lichtjes van glas met restjes papier erom zo mooi! Ha nu weet je nog niets, was vast niet de enige.....

Hoe dan ook....je had mooie spullen en kraam.....genoten.

Wens je fijne dagen

LIefs

Fort lapin zei

Heerlijk om weer even herinneringen op te halen....
Jullie hadden een prachtige kraam idd heel inspirerend.

Ik wens jullie hele mooie dagen en een goed en gezond 2015
lieve groet,Petra
Fort Lapin
Brocante in de kerk

Marie-José zei

Wat een succes Tina en ook in het boek staan...heb ik net in je laatste post gelezen...
Ik hoorde dat het prachtig was in de kerk dus wil volgend jaar wel komen kijken.
Als ik het boek wil kan ik het dan bij je in de winkel komen halen?
En zit daar een tijd aan?
Want ik weet uiteraard niet wanneer het hier past en of je dan open bent ;-)
Ik kan het ook wel bestellen hoor maar wil ook heel graag een keer naar je winkel komen kijken :-)
Voor nu wens ik je eerst hele gezellige en liefdevolle feestdagen toe!

Lieve groet, MJ xxx