woensdag 20 november 2013

Binnenkijker Einen Blick in den Laden

Eigenlijk zou ik nu druk moeten zijn met het vullen van mijn nieuwe webshop maar zie er vreselijk tegenop. Wat ook niet echt helpt is dat als ik net allemaal foto's gemaakt heb, de winkel weer veranderd.
Ik sta in deze periode veel op markten en daar verkoop je natuurlijk in deze tijd lekker. (en jullie weten hoe slecht ik afstand van spullen kan nemen.........) Dat betekent wel dat er ook in de winkel weer gaten vallen, dus dan moet er weer geschoven worden..............(heerlijk!). Maar ja dan vind ik de "oude foto's" niet meer leuk, dus zo blijf je lekker bezig. Ik dacht misschien leuk om jullie te laten zien, wat er in twee weken zoal in de winkel kan veranderen. Dus hierbij voor en ná foto's ("de metarmofose")
En nu maar hopen dat jullie niet alle "voor" foto's leuker vinden dan de na foto's  :-)

Eigentlich müsste ich jetzt damit beschäftigt sein, meinen neuen Webshop zu füllen, aber mir graut vor dieser Arbeit. Was auch nicht hilft ist das wenn  ich gerade alle möglichen Bilder gemacht hatte,  der Laden immerzu verändert. Im Moment stehe ich viel mit einem Stand auf Edeltrödelmärkten und da verkauft man natürlich gerade zu dieser Zeit ordentlich ( und ihr wisst natürlich wie schlecht ich immer Abstand von meinen Sachen machen kann)..........Das heisst das auch hier im Laden dann wieder das ein und andere ändert. (herrlich!)
Ich dachte mir vielleicht findet ihr es schön mal zu sehen was\ sich in zwei Wochen schon wieder geändert hat. Also hiermit zeige ich euch "vor" und "nach" Bilder. Und jetzt kann ich nur hoffen dass euch die "vor" Bilder nicht besser gefallen als die "nach" Bilder. :-)




Voor

 Na

Voor De koffiehoek in het atelier

De Spiegelkastjes achteraan zien er een beetje donker uit op deze foto, Hier nog een foto van de van het vitrine-gedeelte van het kastje

Die 2 Schränke hinten im Laden sehen etwas dunkel aus hier noch ein Bild von der Innenseite eines Schrankes 



 Na de koffiehoek in het atelier

Deze kast heb ik laatst gevonden, ik vind hem zelf zó mooi (dus misschien beter niet meenemen naar een markt? Alhoewel hij op een kraam  ook wel erg handig is)


Diesen Schrank habe ich letztens gefunden und find ihn so toll (vielleicht besser nicht zu einem Markt mitnehmen, obwohl er dort auch sehr praktisch is)

Voor het té leuke kastje dat verkocht is

Maar gelukkig had ik nog een wandkastje op voorraad..........


10 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Eigenlijk heb je niet het juiste beroep gekozen wanneer je zo moeilijk afstand kunt doen van de spullen die je hebt ;-). Voordeel van alle veranderingen in de winkel is wel dat het zo voor de klant ook elke keer een feest is om naar binnen te lopen.

Succes met alles, Tina. Liefs, Ingrid

Anneke zei

Zo wat heb je een mooie spullen zeg. Wat ben je er druk mee geweest. Voor de klanten is het natuurlijk helemaal geweldig de variatie en de steeds wisselende spullen. Elke keer weer spannend om bij je langs te lopen. Ik zou zo zeggen goed bezig hoor.
Liefs anneke

It's me zei

Leuk hoor Tina !!...liefs Ria...x !

Anoniem zei

Het lijkt me heerlijk om telkens de boel lekker om te gooien, omdat er van alles weer verkocht is. Maar ik zou, net als jij, van sommige spulletjes toch ook moeilijk afscheid kunnen nemen. Je hebt dan wel weer plaats voor nieuwe (oude) spulletjes en dat is natuurlijk ook weer leuk...ik begrijp je volkomen, hihi!
Prachtige winkel heb je, dat staat vast!
Liefs, Peetje

Anoniem zei

Volgens mij is het best gezellig in je winkel.
Het lijkt me juist leuk om in de winkel steeds weer te veranderen en bij te vullen.
En je kunt natuurlijk hele leuke dingen ook een klein poosje in je huis zetten alvorens het te verkopen. Ik kan me best voorstellen dat je soms moeite hebt een mooi iets weg te doen.
Maar ja, dat is wel het leven van een winkel.
Ik wens je veel succes!

Lieve groet,
Gerry

het moonhuis zei

Het ziet er allemaal hartstikke leuk uit!! Wat ben je druk geweest zeg en je moet maar zo denken, voor ieder ding wat je verkoopt, komt ook weer wat moois voor in de plaats. Dan ga je alles weer lekker opnieuw stylen, dat is toch het allerleukste!!

Liefs Monica

Marie-José zei

Het ziet er supermooi uit Tina, wat je ook verkoopt je maakt er toch wel weer wat van. Maar ik herken je verhaal, ik kan ook maar moeilijk afscheid nemen van dingen.
Het ziet er super leuk uit in je winkel :)
Begreep ik nou ook dat jij naar 'het Land van Ooit' gaat met je spulletjes?
Dat is bijna in de achtertuin van mijn ouders...ik MOET erheen ;)
Succes met je markten en verkoop!

lieve groet, MJ

What's in a day zei

Wat zal dat genieten zijn om al die mooie spullen zo ten toon te stellen...prachtig en wat een werk om zoveel moois te verzamelen.
Ik zou moeilijk afstand kunnen doen hoor:)

Een lieve groet,
Eefie

Peet zei

Ziet er allemaal zoooooooo mooi uit!
Lieve groetjes, Peet.

Ús hûs ús thús zei

Hi hi het valt niet mee om afstand te doen van je mooiste spulletjes! Maar gelukkig heb je nog genoeg andere mooie dingen staan!
Je winkel ziet er (zoals altijd!) weer super gezellig uit. Je nieuwe kast vind ik ook prachtig!
Fijn weekend. Groetjes van Aleta