dinsdag 6 november 2012

Brocante Fair Edam 2

Gisteren een dagje nodig gehad om bij te komen van de Brocante-fair in Edam. Even nagenieten!!
Wat was het fantastisch zoveel leuke contacten opgedaan, zulke enthousiaste reacties op de kraam (terwijl ik me daar van tevoren nou net zo druk over had gemaakt.......)
Mijn hartelijke dank aan de organisatie van de fair: Petra van Forte Lapin en haar steun en toeverlaat Marjon, wat hebben ze een geweldig resultaat neergezet. Wij zijn volgend jaar weer hééééél graag van de partij. 

Vandaag moet ik nu wel echt aan de slag om de winkel toonbaar te maken, want morgen gaat de winkel gewoon weer open. Nu een aantal artikelen van hun plek af zijn, kriebelt het om de hele winkel te veranderen, maar ik houd me nog even terug. Het is net té vroeg voor de kerstdecoraties, laat Sint eerst maar even aankomen.
Hier nog even wat foto's als een impressie van de kraam. 





Letzten Sonntag gehörten wir zu den Glücklichen die einen Stand auf der Brocante (Shabby Chic) Fair in der Kirche von Edam hatten.
Es war Super!! Wie haben soviele netten Leute kennengelernt, soviel neue Kontakte geknüpft. Liebe Petra von Forte Lapin und Marjon vielen vielen Dank für die Organisation der Brocante Fair! Wir freuen uns schon auf die Fair im nächsten Jahr. 

Geen opmerkingen: