vrijdag 14 december 2012

De kerstboom Der Weihnachtsbaum

In een vorige post vertelde ik jullie over mijn alternatieve kerstboom in het atelier.
Inmiddels staat de boom, een eyecatcher voor het atelier............alleen het sprookjesachtige effect is met mijn camera moeilijk vast te leggen.
Ik heb toch een poging gedaan omdat ik jullie beloofd heb het resultaat nog te laten zien.
Ik hoop dat jullie zo toch een beetje een indruk kunnen krijgen!



In einem vorigen Post erzählte ich euch über meine Pläne für einen Mal ganz anderen Weihnachtsbaum dieses Jahr im neuen Atelier.
Inzwischen ist der Baum fertig, ein Eyecatchers für's Atelier. Leider schaffe ich es nicht um "den Baum" gut auf einem Photo  zu bekommen.
Da ich euch doch diese Photo's versprochen habe, publiziere ich sie doch hiermit.
Ich hoffe, dass ich euch somit doch ein Eindruck geben kann.

In de boom wat kerststerren, meer heeft deze boom niet nodig!

Im Baum nur schlichter Weihnachtsschmuck, super mehr braucht der Baum nicht!

Het atelier is nog steeds niet helemaal klaar (zie daarvoor ook -ik schaam me diep- de nog ingepakte lampenkap op de bovenste 2 foto's). Ik heb me (weer eens) behoorlijk verkeken op het werk wat het met zich meebracht. Vanaf morgen is het atelier dan (eindelijk) open tijdens winkel openingstijden.
De officiële opening halen we dan in ieder geval nog even een keer in, begin volgend jaar!

Das Atelier ist leider noch immer nicht ganz fertiggestellt.(Zeuge davon der noch eingepackte Lampenschirm auf den obersten 2 Photos , ich schäme mich zutiefst!) Es war (mal wieder) etwas mehr Arbeit als ich im vorherein mir realisiert habe  Aber ab morgen wird das Atelier geöffnet sein, während Öffnungszeiten des Ladens. Im neuen Jahr holen wir dann die offizielle Öffnung des Ateliers noch einmal nach!




2 opmerkingen:

Mayflower zei

Ohhh.....dat ziet er prachtig uit en ik geloof je graag dat deze in het echt nog mooier is.
Ik vind het ook moeilijk om een lichtjesboom goed op de foto te krijgen.
Fijn weekend Tina.
Lieve groet, Mea

Weisser Traum zei

oh meine liebe
der baum sieht supper einzigartig wunderschön aus.
danke dir für deine lieben worte....jaja mein köpfchen rattert immer aber mein mann und die kinder bremsen mich dann schon mal....gut so hat ja zeit.
wünsch dir eine gesegnete weihnachtszeit.
herzlichst daniela