woensdag 12 december 2012

Ik vind het heerlijk de sneeuw. Wel afschuwelijk natuurlijk voor het verkeer en (trein)reizigers maar ik ben zo bevoorrecht dat ik daar geen nadelen van ondervind.
Dus ik geniet van de witte wereld, het knerpende geluid onder je schoenen als je buiten bent!
Geheel geïnspireerd door deze witte pracht (en in de wetenschap dat het morgen allemaal weer voorbij is, het moet "warm water" gaan regenen.................) heb ik maar een (sneeuw)wit hoekje in de winkel gemaakt!



Schnee, meistens ziemlich rar in der Niederlande aber diese Woche ist er sehr reichhaltig gefallen.
Und ich habe den Schnee genossen. Leider ist es morgen wieder damit vorbei (es soll warmes Wasser regnen.............) darum habe ich mir ein kleines weißes Stück Winterwelt herein in den Laden geholt.

1 opmerking:

Mayflower zei

Ik ben ook dol op die wondere witte wereld. Helaas is hier alles alweer weg, het heeft er maar 1 dag gelegen.
Wat een sfeervol hoekje in de winkel.
Lieve groet, Mea