donderdag 24 januari 2013

Brocante verweerd metalen klok Shabby Chic Uhr

Door het atelier kan ik nu hele andere artikelen inkopen. Ik kan je zeggen dat heb ik nog nooit met zoveel plezier gedaan als nu! Soms wel moeilijk want het liefst wil ik deze artikelen eerst bij mij thuis hebben en dan pas in de winkel maar dat houd ik toch echt strikt gescheiden.......
Deze klokjes vond ik helemaal leuk. Ze staan samen op de schouw.......toevallig stonden ze allebei op dezelfde tijd stil (ik vond dat zo byzonder dat ik het maar even zo gelaten heb!






Weil das Atelier bei meinem Laden jetzt dazu gehört kann ich ganz anders einkaufen als vorher. Das Einkaufen hat mir noch nie soviel Spaß bereitet wie jetzt!
Manchmal schwierig weil ich am liebsten die neue Sachen erst bei mir zuHause haben möchte, aber das mache ich prinzipiell nicht,.
Diese beiden Uhren -aus metall angefertigt- gefielen mir sofort. Im Moment stehen sie beide auf dem Kaminsims. Per Zufall stehen beide Uhren auf der selben Zeit.........ich fand das toll und habe es so gelassen.


2 opmerkingen:

Anoniem zei

Your pictures are wonderful
Visiting your blog always enjoyed.
♥ Doris

Anoniem zei

Das mache ich sehr gerne und hab dich gerade verlinkt :)
GLG♥Doris