vrijdag 11 januari 2013

Glazen stolpen Gläserne Glocken Voorjaars Workshop Lente-workshop

Het atelier geeft me nu ook de ruimte/mogelijkheid om geheel nieuwe artikelen in te kopen.
En ik ben dus als een blok voor glaswerk gevallen..........een nieuwe passie.......
Stolpen vind ik helemaal geweldig, daar kun je zoveel mee!
Deze twee kon ik dan ook niet laten staan, de weerkaatsing van het licht in de stolp, op de foto moeilijk vast te leggen, maar schitterend!
Hier in het atelier heb ik ze heel eenvoudig gestyled met betonnen kaarsenhouders eronder........








Das Atelier gibt mir jetzt die Möglichkeit um ganz andere Sachen für den Laden einzukaufen.
Und somit habe ich dann auch gleich ein ganz neues Faible............Glas...........
Und gerade gläserne Glocken..........(nennt ihr das so????) finde ich ganz toll, damit kann man soviel dekorieren.
Da ich im Moment nach den Weihnachtstagen eher schlicht dekoriere, gefallen sie mir so besonders gut mit den beton Kerzenhaltern.

Noteer alvast in je agenda! In de week van 2-9 maart vinden onze voorjaaars workshops plaats!
We gaan dan o.a. een voorjaarsdecoratie maken met grote glazen stolpen op een glazen onderbord!
Inschrijven kan via onze website www.lilablu.nl.
Wil je met een groep komen (max 8 Personen) informeer dan naar de mogelijkheden!
In der Woche vom 2-9 März werden unsere Frühjahrs -Workshops stattfinden.
Wir werden dann u.a. eine frühlingshafte Decoration mit einer großen gläsernen Glocke mit Glasteller machen.

Geen opmerkingen: