woensdag 30 januari 2013

C'est la vie Brocante tafel Shabby Chic Tisch

Afgelopen zondag naar mijn leverancier geweest, om wat nieuwe spullen voor de winkel te halen.
Van te voren al de afspraak met mijzelf gemaakt dat ik geen meubels mee zou nemen!
Normaal houd ik me daar aan,...........maar zondag lukte dat even echt niet.
Als echte (sterrenbeeld)  Weegschaal..........heb ik hier zelfs niet eens over getwijfeld, gewoon meenemen..........want deze kon ik niet laten staan.  Een lief tafeltje waar je altijd wel een plekje voor kunt vinden met op het tafelblad in sierlijke zwarte letters "Cést la vie" geschreven. Een zin die misschien als mooi devies voor het komende jaar kan gelden..............sommige dingen moet je gewoon accepteren of je wilt of niet............Cést la vie!





Vorigen  Sonntag war mal wieder Einkaufstag für den Laden. Im voraus weiß ich immer schon genau was ich einkaufen möchte. (dieses Mal auf keinen Fall ein Möbelstück). Sonntag blieb es aber nur bei diesem Vorsatz, weil bei diesem Schmuckstück konnte ich nicht standhaft bleiben, ............dieser war mein und musste mit......ein kleiner Tisch mit der Aufschrift "Cést la vie"...........ich nehme diesen Spruch noch als Vorsatz für das neue Jahr mit.............manche Sachen muss man akzeptieren ob man möchte oder nicht................C'est la vie!

Geen opmerkingen: