vrijdag 25 januari 2013

Stylen decoreren Styling Wohndeko

Gisteren heerlijk gerommeld in het atelier......Veel aanloop gehad en daardoor veel verkocht.
Het leuke van het atelier is dat er unieke artikelen staan. Als iets verkocht is, trek je niet zomaar een nieuw exemplaar uit de kast. Ook probeer ik in het atelier de artikelen te laten zien hoe ze bij je thuis zouden kunnen staan. Dus het is niet als winkel gestyled maar meer als woonruimte. Daarom durven klanten soms niet door te lopen omdat ze denken dat ze mijn woonkamer in zouden lopen (heerlijk als die er zo uit zou zien met 4 kinderen + hond).

 
donderdagochtend/Donnerstagmorgen

 
donderdagmiddag/Donnerstag nachmittag
       
Glas kandelaars /Glas Kerzenleuchter

Maar op een gegeven moment was ik echt een beetje door mijn voorraad heen, dus moesten de eerste Paasspulletjes de winkel in. Nog wat vroeg, maar eigenlijk toch ook wel weer heel leuk en volgens mij helemaal in stijl. 



Maar zu gegebener Zeit hatte ich keinen Vorrat mehr und mussten notgedrungen die ersten Ostersachen in den Laden. Vielleicht etwas früh, aber fand sie irgendwie doch passend zum Stil.   


Geen opmerkingen: