zaterdag 18 mei 2013

Buiten is binnen............Draussen nach drinnen holen

Brr wat een donker somber weer is het buiten...........gisteren had ik helemaal zo'n idee van "het wordt nu toch echt herfst..................(moet er nog even niet aan denken!!)
Bij het restylen van de winkel deze week heb ik in het voorste gedeelte van de winkel in één hoek ervoor gekozen om een tafel helemaal voor de tuin te dekken. Bij mooi weer kan deze zo lekker naar buiten.........ik kan niet meer wachten..............






Brr heute ist es nass, dunkel und kalt draußen............gestern fühlte es sich hier sogar herbstlich an........(ich möchte nicht mal daran denken)
Beim umdekorieren des Ladens habe ich diese Woche im vorderen Teil des Ladens in einer Ecke einen Tisch im Gartenstil dekoriert. Bei schönen Wetter -hoffentlich bald- wird dieser dann nach draußen gebracht.


12 opmerkingen:

Unknown zei

Het leek gisteren inderdaad wel herfst, het heeft hier heel de dag geregend, en koud!
Wat zijn je muren toch mooi geworden, het ziet er heel sfeervol uit.

Fijne Pinksterdagen,
Inge, my choice

Home and Lifestyle zei

Wat ziet je winkel er mooi uit Tina en het is te hopen dat de tafel snel naar buiten kan. Het was gisteren echt koud op de fair, mijn vriendin liep de hele tijd met van die witte vingers...deze kwamen alleen bij een warme kop met thee weer een beetje op kleur.

Ik hoop dat het maandag meevalt, morgen schijnt het gelukkig een hele aangename dag te worden.

Lieve groet, Ingrid

Kerstins Kreativtüdelüt zei

Wow, sieht das toll aus! Der alte Tisch ist wunderschön! Ich liebe die alten Tische mit Schubladen! Habe selbst einen in der Küche von der Oma meines Mannes! Schön, daß die alten Dinge jetzt alle wieder zum Vorschein kommen, nicht?

Ich drück die Daumen, dass das Wetter wieder besser wird und Du ordentlich Besuch bekommst an Pfingsten!

Liebe Grüße
Kerstin

het moonhuis zei

Wat zijn dat toch leuke tafeltjes he, die van de eerste 2 fotos's, ik heb er ook een, maar dan met ronde pootjes. Dat kastje is ook enig!!
Morgen heb je goed weer in ieder geval, Zelhem is een beetje ver voor mij, maar het lijkt me wel leuk.
Succes morgen en maandag!!

Liefs Monica

Hann¥ zei

Inderdaad herfstweer brrr....ik hoop dat je tafel heeeel gauw naar buiten kan ;-)
Morgen schijnt het wat beter te zijn....
Wens je zoon succes met zijn examen :-)
En een half jaar pfff dan is 6 weken nog wel te doen hihi
Veel plezier op de Brocante Markt..
Lieve groetjes,Hanny

Unknown zei

Het wordt nu toch ook wel eens weer tijd voor de zon. De tuin heeft nu genoeg regen gehad. Succes op de pinkstermarkt. Groetjes, Nancy

Anneke zei

Wat ziet je winkel er prachtig uit. En ja het weer is echt heel erg. Wij wilden het weekend weg gaan maar hebben toch besloten om thuis te blijven. Ik ben ook net als Monica weg van je tafeltjes. Ik hoop dat de tafel snel naar buiten kan he. Veel succes op de Pinkstermarkt. Voor mij is het helaas te ver om daar helemaal heen te gaan. Ik wil je nog bedanken voor je lieve reaktie op mijn blog.
Liefs Anneke

La Blomst-Living zei

Goed dat je kaarsjes hebt aangestoken, dat maakt het alvast een beetje warmer :-)! Ik wens je succes met een zonnetje op de Pinkstermarkt!
Lieve groet, Linda

Roelie Steinmann Photography zei

Je winkel ziet er mooi uit. Het is hier ook herfstig weer. Wij hebben zelfs de haard aan. Misschien wordt het morgen wat beter.

Fijn weekend, Roelie

Ús hûs ús thús zei

Wat heb je toch een heerlijke winkel! Met zulke mooie spullen. Je witte kast is ook super!
Ik wens je veel plezier op de markt! Ik hoop voor je dat het weer een beetje meezit. Want de laatste dagen leek het idd wel herfst.
Groetjes van Aleta

Alie zei

Prachtige spullen heb je en inderdaad, ik ben dit weer toch wel zo beu. Wanneer komt die zomer en die zon toch????

Mayflower zei

Wat een mooie sfeer in je winkel Tina.
Hopelijk tref je ook wat zon tijdens de fair.
Hier in het noorden wil het niet lukken, al zaten de terrasjes evengoed vol.
Fijne Pinksteren.
Lieve groet, Mea