zaterdag 23 februari 2013

Brocante met zwarte muren, Shabby Chic mit schwarzen Wände

Vandaag een tweede kijkje in de winkel. Nu het voorste gedeelte waar de muren vorige week zwart geverfd zijn. Toen ik net begonnen was,  kwamen de kinderen even kijken en liepen wanhopig weg "nee hé ze wordt gothic".
Inmiddels vinden ze het volgens mij wel prima, ikzelf ben er heel erg blij mee!! Mijn man wilde zelf onze woonkamer ook zwart gaan verven, nou kan op dit moment even geen kwast meer zien.........
Het voorste gedeelte van de winkel was altijd het kindergedeelte. Om de voorbijgangers ook van buitenaf te laten zien, dat we inmiddels veel meer dan kinderartikelen te bieden hebben, is het voorste gedeelte één grote etalage geworden. De reacties waren er wel naar deze week............zó leuk (missie geslaagd)








Heute einen zweiten Blick in den umdekorierten Laden. Jetzt der vorderste Teil, wo wir vorige Woche die Wände schwarz angestrichen haben. Als ich gerade damit angefangen hatte, glaubten die Kinder "jetzt dreht sie durch.....". Aber inzwischen gefällt es ihnen sogar auch. Ich finde es super und bin froh dass ich mir das getraut habe! Mein Mann wollte schon die Wände in unserem Wohnzimmer auch schwarz anstreichen aber ich kann im Moment kein Farbpinsel mehr sehen......... Vorher war dieses Stück vom Laden der Teil mit ausschlieslich Kindersachen. Gerade um zu zeigen das wir inzwischen mehr zu bieten haben, ist dieser Teil "erwachsen" geworden!


10 opmerkingen:

Unknown zei

Zo zie je maar weer dat je soms gewoon moet durven. Ik vind het erg leuk staan bij al die witte spullen. Zo komt het allemaal extra mooi uit. Ben benieuwd of de muren in jullie huis ook nog zwart worden. Kan me voorstellen dat je daar even geen zin in hebt. Super dat de mensen nu ook weten dat je meer te koop hebt dan alleen spullen voor kinderen.
Fijn weekend. Groetjes, Nancy

Alie zei

Prachtig hoekje zo, die zwarte muren en die witte spullen. Onze keukenmuren zijn ook een paar jaar zwart geweest. Ik vond het deze winter toch wel erg donker (dan krijg ik de kriebels) en dus zijn ze nu grijze kalkverf, maar dat zwarte blijf ik mooi vinden. Groetjes Alie

Home and Lifestyle zei

Dit ziet er goed uit hoor, uitnodigend ook en daar gaat het om!

Fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

Hann¥ zei

Ziet er heel mooi uit zo...je spullen komen met een donkere achtergrond mooi uit...
Fijn weekend!

Lieve groetjes,
Hanny

What's in a day zei

Je hebt dus heel goed gekozen, de kleur en de inrichting zorgen dat de mensen even extra kijken en dus zien hoe leuk het is.
het ziet er zeker uitnodigend uit.
Succes.

Lieve groetjes,
Eefie

Ús hûs ús thús zei

Prachtig hoor! Wat zul je daar trots op zijn. En terecht! De witte meubels steken mooi af tegen de zwarte wand.
Fijn weekend.
Groetjes van Aleta

Wit en Wit zei

Jee, wat een mooi effect een zwarte muur.

Doei Doei Greet.

Peet zei

Wat mooi!!! Leuk blog heb je, ik ga je volgen Hoor!
Lieve groet, Peet.

Anita zei

Móói! Dat zwart geeft ook een stuk rust in het geheel. Het ziet er erg gezellig en sfeervol uit :-)
Groetjezz lfs mij

Inge R. zei

ik vind het prachtig dat zwart! en tuurlijk ook mooi gedecoreerd.

groetjes, Inge