zaterdag 2 februari 2013

Oval cookie covers

Wie mij kent, weet dat ik soms kan stuiteren van enthousiasme bij mijn aankopen.
Van dit artikel vond ik zelfs de naam al helemaal geweldig.
Oval cookie covers
Het is een set van 3 covers gemaakt van metaal. 
Met een embleem van "Villa Bellevue Badehotel Copenhagen Denmark"





Wer mich kennt, weiß das meine Freude manchmal keine Grenzen kennt!
Bei diesen Artikel fand ich sogar den Namen schon super.
Oval cookie covers
Es sind 3 covers angefertigt aus metall.
Mit einen Emblem von "Villa Bellevue Badehoten Copenhagen Denmark". 




4 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Tina, mag ik even meestuiteren? Ik vind ze geweldig. Lekker stoer en eens wat anders dan de covers van rattan. Groeten Renate

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

ook ik stuiter mee hahah super zijn ze erg leukkkkkk ...fijn weekend lieve groet rosita

What's in a day zei

Dat je stuitert is logisch...wat zijn ze mooi zeg, gewoon iets waar je van geniet...

Ik ga je volgen, je bent welkom bij mij als je zin hebt.

Lieve groet,
Eefie

Ferry zei

Heel mooi die oval cookie cover!