zondag 3 februari 2013

Dank lieve Mea/Mayflower Dank dir liebe Mea/Mayflower

Wat gezellig alle bezoeker via de prachtige blog van Mayflower !
Wat ontzettend leuk ook om zoveel nieuwe lezers en volgers erbij te krijgen!
Mea, nogmaals mijn dank, ontzettend lief dat jij mij in het zonnetje zet!

Zij heeft trouwens een hele leuke Give-Away actie om haar lezers voor 4 jaar blogplezier te bedanken.
Achtung Mea von Mayflower hat ein sehr schönes Give Away um Ihre Leser für 4 Jahre Blogfreude zu danken!


2 opmerkingen:

Anoniem zei

Dag Tina,
Via Mea kom ik op je blog. Je hebt een mooi blog en ik ga je graag volgen.
Ik vind wederkerig bloggen heel leuk, dus je bent van harte welkom!
Tot blogs en een mooie zondag!

Lieve groet,
Gerry

Mayflower zei

Wat ben je heerlijk actief aan het posten.
Dank je voor deze lieve post, ik heb het graag gedaan en weet hoe leuk volgers en reacties zijn.
Lieve groet, Mea