vrijdag 1 februari 2013

Voorjaar Lente Frühling

Het voorjaar is nog even ver te zoeken............het is hier somber weer en regent aan één stuk door!
Maar binnen breekt het voorjaar langzaam door. De hyacinten (zou het toch de kou geweest zijn) wilden maar niet uitkomen, maar vanochtend was daar de verrassing!
Sinds kort verkoop ik ook- in kleine hoeveelheden groendecoraties (die ik zelf samenstel). Dit stenen potje vond ik qua vorm en materiaal al leuk en  die 2 kleine vogeltjes (die je ook weg zou kunnen halen) zijn zo lief!




Der Frühling ist noch weit weg, heute ist es hier grau-grau und haben wir Dauerregen.
Aber im Haus fängt der Frühling langsam an. Heute morgen gaben die Hyazinten (die dieses Jahr gar nicht blühen wollten) diesen Überraschungsanblick!

3 opmerkingen:

Alie zei

Hallo, wat leuk je blog en ook een winkel. Wij zijn een paar jaar geleden begonnen met een kringloopwinkel en daar knap ik vaak spulletjes voor op. Ga je volgen hoor en hoop dat je mijn blog ook eens bezoekt. Groetjes Alie (Huisje Weltevree)

Mayflower zei

Wat staan de Hyachinten mooi in die stoere pot Tina. Heerlijk al die voorjaarsbloeiers in huis.
Leuk dat je meedoet met de give away.
Als je naar instellingen gaat en aan de rechterkant op Gadget toevoegen klikt krijg je een nieuw scherm en dan zoek je naar afbeeldingen en dan kan je de afbeelding van mijn give away (eerst opslaan in een map) aanklikken en dan opslaan en dan staat deze in je sidebar.
Hoop dat dit duidelijk is hihi.
Fijn weekend en een lieve groet, Mea

Bizzy @ home zei

Mooie blog Tina, ga je volgen! Hier en op fb ;)Heerlijk om het voorjaar alvast naar binnen te halen!
Lieve groet, Renny