woensdag 6 februari 2013

Brocante voor Kids Shabby Chic für Kinder

Vandaag weer even een kijkje in het kindergedeelte van de winkel. Met name in de wintermaanden brengen kinderen veel tijd door in hun kamer en is hier behoefte aan een knusse veilige plek. Leuk dat inmiddels ook meidenkamers lekker stoer mogen zijn. Donkere kleuren zijn helemaal in.
Hier een hoekje gemaakt met een ruwhouten krukje in combinatie met een lamp + kapje (het kapje is donkergrijs maar dan wel met een romantische grote strik erop, lief en stoer bij elkaar) Daarbij een vondst van de kringloop (waar ik helaas door tijdgebrek veel te weinig kom) Het is vast geen poppenserviesje, maar deze kopjes zijn zo klein en schattig........







Heute mal wieder einen Blick in dem Kinderteil des Ladens. Gerade in den Wintermonaten verbringen Kinder viel Zeit in ihrem Zimmer und sollte es deswegen auch ein Raum zum richtig wohlfühlen sein.
Shabby Chic eignet sich inzwischen auf für das Kinderzimmer. Es freut mich das man jetzt auch etwas dunklere Farben für Mädchenzimmer verwenden kann. Ich habe hier einen Hocker aus Holz kombiniert mit einem dunkelgrauen Lampenschirm (mit großer Schleife was den Lampenschirm doch wieder etwas romantischer macht). Dazu ein süßes kleines Geschirr, das ich bei einem Trödelladen (wo ich leider zu wenig komme, weil mir die Zeit fehlt) gefunden habe.

6 opmerkingen:

What's in a day zei

Wat een schattige kopjes, doet me denken aan mijn moeders servies...de lamp is een blikvanger hoor...prachtig en chic.

Lieve groet,
Eefie

Alie zei

Wij hebben in onze Boelschuur ook heel veel van die mooie kopjes. Die komen helemaal weer in hè? Knus hoekje zo.

Hann¥ zei

Wat een stoer maar lief hoekje....die kopjes herken ik van vroeger en wat leuk dat ik ze nu weer terug zie in jouw post....
Fijne avond!
Lieve groet,
Hanny

Ús hûs ús thús zei

Wat een leuk, origineel lampenkapje. De kopjes zijn ook leuk. Bij mijn oma dronk ik vroeger altijd thee met kandij uit deze kopjes. Pure nostalgie.
Groetjes van Aleta

Liefde voor kransen ♡ zei

Leuks spulletjes allemaal!
Ik hou zo van oude kopjes, prachtig.
Fijne avond, liefs Lindy

THE BLACK BARN zei

HOI HOI,

IK GA JE MOOIE BLOG VOLGEN!

MIRANDA