donderdag 28 februari 2013

De paaskast Der Osterschrank

Vandaag een kijkje in de paaskast. Toen ik de muren van het voorste gedeelte van de winkel zwart aan het verven was, heb ik besloten om buitenkant van de kast donkergrijs te verven. De kast (die ik trouwens als grofvuil ooit bij ons in de wijk gevonden heb) was wit dus dit was ook wel een gok. De kast lijkt nu een stuk kleiner in de ruimte omdat hij meer tegen de muur wegvalt.
De kast is gevuld met onze paasartikelen. De paastijd vind ik altijd een heerlijke tijd. Juist omdat er weer pastelkleurtjes,  in het interieur terugkomen. Echt een voorbode op de lente.








Heute ein Blick in unserem Osterschrank. Als ik die Mauern vom vordersten Teil des Laden schwarz färbte, habe ich auch kurz entschlossen diesen Schrank (den ich mal bei uns in der Siedlung auf der Strasse als Müll gefunden habe) dunkelgrau anzustreichen. Der Schrank war weiß also auch dieses war schon ein Experiment. Jetzt freue ich mich aber, das der Schrank viel kleiner im Raum wirkt.
Im Schrank die Ostersachen. Ich mag es wenn die Ostersachen wieder in den Laden kommen. Gerade weil wieder die Pastelfarben bringen, als Vorbote auf den Frühling.

9 opmerkingen:

Mayflower zei

Wat een mooie kast Tina.
Mooi in die grijze kleur en dat de kast nu iets wegvalt tegen de zwarte muur geeft juist zoveel rust.
Mooie paasdecoraties.
Lieve groet, Mea

Wit en Wit zei

Jee, dat zo'n kast ooit als grof vuil bij de weg stond.
Het is een mooie kast geworden.
Leuk om vast in de stemming te komen met alle paasspulletjes.
Ik zie dat je een webshop hebt, ga ik maar eens even op kijken.

Doei Doei Greet.

Home and Lifestyle zei

Een mooie kast hoor, ook de kleur is prima! Door de witte binnenkant vallen de spulletjes toch goed op.

Lieve groet, Ingrid

Hann¥ zei

Prachtige kast zo tegen die donkere achtergrond...alles komt er zo mooi in uit....

Lieve groet,
Hanny

Sylvia zei

Hallo Tina,

der Schrank war ja wirklich ein wahrer Glücksfund und sieht in dunkelgrau besonders edel aus! Dank dir auch für deine lieben Zeilen und schick dir viele Grüße

Sylvia

Bizzy @ home zei

Mooi zo de kast en de spulletjes erin zijn ook super.
Lieve groet, Renny

What's in a day zei

Die kast verdient dit mooie plekje, hij is echt zo mooi en de aankleding met paasspullen is zo leuk...

Lieve groetjes,
Eefie

Sot en tof zei

Leuk die kast, een prachtige kleur grijs.

Groetjes Sot & Tof

Anita zei

Hoi Tina,
Het ziet er superleuk uit in je winkel.Jammer dat ik niet in de buurt woon dan kwam ik zeker even kijken bij je.Maar je adres staat genoteerd bij me dus als ik ooit in de buurt ben weet ik je te vinden.
Ben benieuwd hoe de dozen staan bij je.Alleen het idee al van een franse hoekje in je winkel spreekt mij al aan.Maar je paasspulletjes zien er ook erg leuk uit.
Ik wacht je foto's af!
Groetjes,
Anita