vrijdag 8 februari 2013

Voorpret op pasen Vorfreude auf Ostern

Jullie kennen het vast allemaal wel, maar ik wil even het prachtige boek

Sprookjesachtig Pasen van Jeanne d'Arc Living

onder de aandacht brengen. Wat een prachtig boek! De foto's zijn zo mooi en inspirerend!
Inpiratie kan ik goed gebruiken. Want volgende week gaat de winkel een weekje dicht (de webshop blijft open) en in die week staat een boel gepland.
Zo zal het voorste gedeelte (de winkel bestaat uit 3 kamers) geheel opnieuw gestyled worden. Bijvoorbeeld zullen de muren met kalkverf zwart geverfd worden. Dit gedeelte was voorheen het kindergedeelte. Ik kan me nu al verheugen op de verbaasde gezichten van mijn klanten straks! Ik hoop dat ze het leuk zullen vinden......... Maar ach ondernemen is lef hebben, en leven is het meervoud van lef (Loesje) dus ik ga ervoor!




Ihr kennt es bestimmt alle schon, aber dennoch möchte ich das Buch


Märchenhafte Ostern von Jeanne d'Arc Living

euch empfehlen. Die Bilder in diesem Buch sind so schön und inspirierend!
Und Inspiration kann ich im Moment gut gebrauchen. Nächste Woche wird mein Laden wieder total neu umgestaltet. Der Laden (nicht der Webshop) bleibt eine Woche geschlossen und ich habe mir eine Menge vorgenommen. So werden im vorderen der 3 Räume des Ladens die Wände mit Kalkfarbe Schwarz angestrichen. Dieser Teil war vorher der Kinderteil des Ladens. Freue mich jetzt schon auf die erstaunten Geschichter meiner Kunden! Ich hoffe es wird Ihnen gefallen

7 opmerkingen:

Bizzy @ home zei

Heerlijk inspiratie opdoen en succes met het klussen.
Lieve groet, Renny

Mayflower zei

Wat een mooie inspiratie, het lijkt mij ook een prachtig boek.
Wat leuk om de winkel te veranderen Tina, lijkt me echt mooi worden met de donkere wanden.
Succes met alle klussen.
Fijn weekend.

Lieve groet, Mea

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

niets ij lekkerde dan inspiratie op doen en daarna je lekker uit te leven ik zou zeggen ga ervoor hahahha en neem even een foto ...kunnen we mee genieten ....fijn weekend lieve groet rosita

Ús hûs ús thús zei

Ik ben heel erg benieuwd naar je opnieuw gestylde winkel. Komt vast helemaal goed! We zien de foto's wel verschijnen op je blog. Fijn weekend!
Groetjes van Aleta

What's in a day zei

Inspiratie genoeg en als je volgende week lekker aan de slag gaat, heb je zo weer een mooie nieuwe stijl..heel veel succes...

Lieve groet,
Eefie

Home and Lifestyle zei

Spannend dat de winkel een metamorfose krijgt, ik ben benieuwd. Het boek van JDL schijnt inderdaad een plaatje te zijn, maar ik kom om in de tijdschriften dus ik heb mijzelf 'verboden' dit boek aan te schaffen ;-).

Succes met het klussen en een fijne zondag! Lieve groet, Ingrid

...miris-rosenhügel zei

ohhh toll!!! endlich ein blog aus holland auf dem ich lesen kann :O)
ich habe gelesen das du in basel gewohnt hast! das ist grad ein paar minuten von mir entfernt!!
ich werde mir auf jedenfall zeit nehmen um mich bei dir umzuschauen...
liebe grüße, miri