zondag 3 februari 2013

Tove tore Svendborg Denemarken Dänemark

Vandaag even een kijkje bij ons thuis.
Het schilderij op de foto nam ik mee van een vakantie op het eiland Fynn in Denemarken.
Bij toeval kwamen we daar in een kringloopwinkel in Svendborg, maar wat wil je met een auto met 6 personen en bagage, dan kunnen die leuke kastjes, serviezen ed. echt niet mee (heb dat ooit wel gepresteerd, met een tuinbankje op mijn schoot terug gereden van vakantie, maar heb mijn gezin moeten beloven dat dat echt de laatste keer was!!, .........eh het tuinbankje heb ik nog steeds hoor!)
Dus wat mee kon moest klein en handzaam zijn. In een doos zag ik toen dit schilderij staan...........zo mooi geschilderd..............je kunt je toch niet voorstellen als iemand zoiets moois maakt, dat het dan bij de kringloop eindigt? Voor 1 euro werd dit schilderij van mij en het staat echt al jaren in huis. Past bij elke styling......De schilder is Tore of Tove 98, ik hoop dat hij (misschien door medebloggers) ooit erachter komt wat voor een groot geschenk hij ons gemaakt heeft!




Heute einen kleinen Blick bei uns zuHause.
Das Bild/Gemälde auf dem Photo habe ich von einem Urlaub auf den Dänischen Insel Fynn mitgebracht.
Zufällig kamen wir an einem Trödellager in Svendborg vorbei. Aber mit 6 Personen + Gepäck in Urlaub fahren, da bleibt leider kein Platz mehr übrig um Schränke oder gar Geschirr mit nach Hause zu nehmen. (ich habe so etwas sogar ein mal gemacht, musste meiner Familie aber versprechen das nie wieder zu machen. Mit einer Gartenbank auf dem Schoss zurück nach Hause fahren war auch nicht sehr komfortabel.........ehm die Gartenbank habe ich aber nocht immer............)
Also zurück zum Trödellager das sah ich dieses Bild............so schön gemalt..............man kann sich doch schlecht vorstellen das so etwas beim Trödel endet? Für 1 Euro kaufte ich das Bild und es steht jetzt schon Jahre bei uns zu Hause (past zu jeder Deko). Der Maler heisst Tore oder Tove 98. Ich hoffe das er vielleicht durch Mitblogger jemals wissen wird welch großes Geschenk er uns gemacht hat!

6 opmerkingen:

Mayflower zei

Wat een sfeervol hoekje en een prachtig schilderij Tina.
Ik vind de groene lampenkap ook zo mooi van kleur. Ja...het oog gaat altijd verder hihi.
Ik heb je vandaag even in het zonnetje gezet. Hopelijk krijg je er nu heel wat volgers bij.
Fijne zondag en liefs, Mea

Unknown zei

Leuke blog heb je. Ben via Mea van Mayflower bij je komen buurten. Ben ook gelijk maar volger geworden. Dan hoef ik niets te missen. Nu ga ik gauw verder lezen bij je. Fijne zondag. Groetjes, Nancy

Petra zei

Ik kom via Mea op jou blog leuk blog heb je hoor ik ga je volgen. Veel blog plezier, en ik nodig je uit eens een kijkje op mijn blog te nemen. Fijne zondag, groetjes Petra.

It's me zei

Kom even gedag zeggen...Mea heeft me doorgestuurd.....leuke blog heb je hoor!!..en leuke webwinkel..!!...fijne zondag ...liefs Ria...xxx...

Het witte huis met de zwarte deur zei

Hoi hoi, kom ook via Mea, leuke blog heb je, ga je volgen!!

Groetjes Patries

Ús hûs ús thús zei

Wat een mooi schilderij. Door de witte achtergrond ligt de nadruk volledig op het gezicht. Erg mooi!
Groetjes van Aleta